If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
K&N ли искаш? K&N е скъп по принцип. Има български фирми които продават само K&N. Потърси из Гугъл. Ако не намериш ми драсни на лично ще ти намеря на хубава цена. Трябва да знаеш обаче, че този тип филтри изискват грижа. Трябва да се перат със специални препарати и да се омасляват. Те също не са евтини, но пък стигат за няколко пъти. Хубавото на този филтър, е че се зацапва само от едната страна от където дърпа въздух от кутията. Пред една година можеш да отваряш кутията и да го завъртат към чистата част. Така няма да ти се налага да го переш често а и то не е и хубаво много често да се пере. Един такъв филтър може да те изкара до 60 000 км. и колкото по-мръсен толкова по-добре филтрира.
Един такъв филтър може да те изкара до 60 000 км. и колкото по-мръсен толкова по-добре филтрира.
Ама пропуска по-малко въздух
В София моя го пера на 3 месеца или 10 000км....Става кафяв и пълен с боклуци (насекоми, листа, перушина )....Изкарването на тръба от пред на бронията към кутията на филтъра мисля, че ускорява процеса на зацапване поне при мен...
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Ами при мен на 20 000 км си е леко прашясал само и го вадя завъртам го на 180 градуса и готово Само го обдухвам с компресора от вътре на вън, омаслявам го и гаааас
За разлика преди с конуса го перях на 3, 4 месеца. То според зависи как е монтиран. Аз тръба пред решетката нямам.
Колега скоро брах ядове с кутията на филтъра,начупиха се ушите за болтовете и т.н...взех спортен и го провесих над кутията за филтъра,като горния капак липсва.
Третата снимка показва как го бях сложил първоначално,но така беше само един ден,мисля че не е добре да е толкова близо до дебитомера,а и е по близо до двигателя там и засмуква повече топло като че ли...да ме поправи някой ако греша.
Колега скоро брах ядове с кутията на филтъра,начупиха се ушите за болтовете и т.н...взех спортен и го провесих над кутията за филтъра,като горния капак липсва.
Третата снимка показва как го бях сложил първоначално,но така беше само един ден,мисля че не е добре да е толкова близо до дебитомера,а и е по близо до двигателя там и засмуква повече топло като че ли...да ме поправи някой ако греша.
доволен ли си има ли разлика и каква е тя положителна отрицателна ?
Не мисля че трябва да се очакват чудеса от един филтър,а и този струва 50лв. Звука се промени малко,отрицателни отзиви нямам,като че ли във високите обороти е с една идея по добре
Не мисля че трябва да се очакват чудеса от един филтър,а и този струва 50лв. Звука се промени малко,отрицателни отзиви нямам,като че ли във високите обороти е с една идея по добре
Не мисля че трябва да се очакват чудеса от един филтър,а и този струва 50лв. Звука се промени малко,отрицателни отзиви нямам,като че ли във високите обороти е с една идея по добре
Сигурен ли си Внушението е голяма работа Аз ще ти кажа сега. Понеже в ниските е станала по-зле и за това ти се струва, че във високите е по-добре. Върни оригиналната кутия с филтър и фунията в кутията и ще разбереш колко трябва да върви колата
Този вид филтри подобряват пълненето на мотори които са модифицирани така, че физически да могат да погълнат повече въздух от стандартното. Например турбо мотора или атмосферен с подобрена смукателна система, изпускателна, газоразпределение, глава...
Според мен само си давате парите на вятъра без никакъв ефект, дори и с отрицателен.
Специално на 156 по ред причини съм имал възможноста да изпробвам какво ли не с такива филтри. Какви ли не пътища и прочее. Единствения положителен ефект е на един колега на който направихме тромпет на дросела който излиза с по-голям диаметър и с по голяма тръба в другия край на филтъра, стеснена и конуса в калника. Само в този случай се усети колата да върви по-добре в целия диапазон на обороти. Най-просто казано въздуха не трябва да се лута наляво, надясно. Трябва да върви по траектория. А това във вашия случай е най-добре с оригиналната смукателна система. Онази фуния в кутията дето много от вас я махат, те точно тя върши голяма част от работата да закара въздуха по-най правилен начин до мотора.
OEM ако бях толкова сигурен в малко по-доброто вървене нямаше да напиша "като че ли", допускам че може да си прав за внушението,но със сигурност колата не върви по зле.
Сигурно е така както казваш за оригиналния филтър,но ми трябваше бързо решение,след като се начупи кекавата кутия за филтъра,някои болтове на капака излязоха с металните си джиджавки,други се счупиха...просто ми трябваше колата,сложих този филтър на бързо и така...
OEM ако бях толкова сигурен в малко по-доброто вървене нямаше да напиша "като че ли", допускам че може да си прав за внушението,но със сигурност колата не върви по зле.
Сигурно е така както казваш за оригиналния филтър,но ми трябваше бързо решение,след като се начупи кекавата кутия за филтъра,някои болтове на капака излязоха с металните си джиджавки,други се счупиха...просто ми трябваше колата,сложих този филтър на бързо и така...
Comment